-
ارائه آخرین یافته های ترویجی در حوزه علوم شیلاتی
-
آشنایی با الگو ها و روش های ترویجی نوین و افزایش مشارکت محققان و دانشجویان در انتقال یافته های نوین
-
ارزیابی وضعیت موجود ترویج درحوزه شیلات و بررسی موانع توسعه
-
ایجاد زمینه جلب مشارکت بخش خصوصی جهت تجاری سازی ایده های نوآورانه و محصولات دانش بنیان علوم شیلاتی(ارتباط بین بخش پژوهش و صنعت بمنظور اطلاع رسانی به بنگاه های اقتصادی)
-
حمایت معنوی از دانش پژوهان در طراحی و تولید دانش فنی و محصولات فناورانه مورد نیاز صنعت شیلات.
-
بهره مندی از فناوری اطلاعات و فضای مجازی در تروریج و تجاری سازی علوم شیلاتی
-
هوشمند سازی حوزه های مختلف شیلات با بهره گیری از اینترنت اشیاء